Klachtenregeling

Wij hopen op een mooie samenwerking, maar als je toch niet tevreden bent, is het erg belangrijk om jouw klacht te bespreken met de behandelend logopedist. Als dit geen oplossing biedt, kan je een klacht indienen bij het klachtenloket paramedici. Klik hier om te kijken welke stappen je kunt volgen om jouw klacht bespreekbaar te maken.

Logopedie Anne is, vanuit de Nederlandse Vereniging voor Logopedie en Foniatrie (NVLF), aangesloten bij de Klachten en geschillenregeling Paramedici. Het klachtenrecht voor patiënten is vastgelegd in de wet Wkkgz.


Enkele lieve reacties

Anne heeft ons heel fijn geholpen in de begeleiding van ons dochtertje (8 maanden). We hebben Anne ervaren als betrokken, meelevend en empathisch. Ze kwam heel mooi naast ons staan als ouders en wist ons naast handige tips vooral vertrouwen te geven in ons eigen kunnen. Ook in de nazorg is Anne top en mochten we nog eens tegen problemen aanlopen dan weten we onze weg zeker terug te vinden naar Anne.

Logopedie Anne favicon 64Rinse en Lisanne, Assen

Ik heb twee kinderen, welke beide heel veel moeite hadden met spelling. Door de super goede en fijne begeleiding van Anne, zijn mijn kinderen onwijs gegroeid in hun spelling. Anne stelt kinderen op hun gemak en laat ze geloven in zichzelf. Door haar manier van leren en coachen snappen mijn kinderen spelling nu veel beter. Het fijne is dat ze nog altijd terecht kunnen bij Anne als ze het even niet meer weten.

We zijn ontzettend blij met Anne!

Logopedie Anne favicon 64Shelley, Heerhugowaard
Een paar weken na de geboorte dronk onze dochter niet meer goed uit de fles. Ze was veel aan het klakken en zoog niet vacuüm. Met als gevolg dat ze zuigblaren kreeg en erg moe was na het drinken. Anne heeft ons toen op hele fijne manier geholpen met het toepassen van de juiste drinktechniek, passend voor onze dochter. Het resultaat van de behandeling was direct merkbaar en wij zijn erg blij dat Anne ons geholpen heeft!
Logopedie Anne favicon 64Imke en Jasper, Groningen